În sfârșit, dragostea – Barbara Cartland |recenzie|

Nume original: Love at last

Apariție: Aprilie

Editura: Lira, colecția Căți romantice

Pagini: 198

Rating: 3,5 steluțe din 5

Am ales să citesc această carte deoarece aveam nevoie de o lectură ușoară care să mă scoată din reading slump-ul meu de aproape două luni. Alegerea mea a fost una înțeleaptă și iată-mă acum cu un chef nebun să citesc și să scriu despre ceea ce citesc.

Barbara Cartland este cel mai prolific autor al secolului XX, cu cele 732 de cărți, traduse până în prezent în 38 de limbi. Supranumită ”Regina romanului de dragoste”, a înregistrat vânzări uluitoare, care au depășit 1 miliard de exemplare în întreaga lume.

Play this: Doja Cat – Trauma

Iubirea este profunzime, sacrificiu, fericire, fiecare găsind o alta definiție care se mulează pentru sine. Mulți tind, totuși, să o confunde cu atracția, care este doar un sentiment trecător. Pentru a ajunge să iubești, trebuie întâi să înțelegi și să accepți, să depinzi într-o oarecare măsură de acea persoana, iar toate acestea nu se pot întâmpla dacă înainte de a „iubi” nu ești prieten.

tumblr_mbymzdhteg1rorqtmo1_500

Prințul Ivan al Rusitaniei este nevoit să plece în căutarea unei prințese pentru că tronul țării sale este amenințat de către vărul său, Prințul Peter de Voskia, după ce războiul dintre țările lor se termină cu mari pagube pentru ambii. Peter mereu și-a dorit cât mai multă putere și lume sub stăpânirea sa iar asta îl determină la acțiuni de neimaginat. Ivan se sfătuiește cu consilierii săi în privința țărilor în care ar trebuie să meargă pentru a-și căuta o soție.

Încă de la prima apariție a lui Peter în cadrul acțiunii mi-am dat seama că acesta va fi personajul negativ al întregului roman. Este însetat de putere iar amintirile din copilăria alături de Ivan îl fac și mai agresiv. Ivan caută mereu calea cea dreaptă, favorabilă pentru toți, dar chiar și cele mai apropiate persoane, pe care le credea de încredere, îl trădează. Iubirea este cea care îl salvează. Lady Cecilia este cea care se dovedește a fi singura dornică să îl ajute pe prinț.

tumblr_n5kvlb45br1rjl0nzo1_500

Dacă ne chinuim puțin să scoatem cuvintele ”lady”, ”prinț”, ”conte”, ”contesa” dintre rândurile cărții dăm peste o poveste de iubire cum de multe ori se găsește în romanele de dragoste contemporane. Eu m-am bucurat citind această carte iar dacă vrei și tu ceva ușor, să zboare paginile, îți recomand cartea Barbarei. Dacă ești iubitor de romane de dragoste acesta ar fi super.

I-am oferit totuși doar 3,5 steluțe din 5 deoarece în multe situații acțiunea este previzibilă și mi-am putut da seama ce va urma să se întâmple. Voi ați citit această carte? Dar altele de la autoarea Barbara Cartland? Abia aștept părerile voastre în secțiunea de comentarii 🙂

Eu vă doresc lectură faină și ne citim curând !

With love, Oana !

Anunțuri