Cea mai trăsnită excursie cu clasa – Dave Barry

Titlu original : The Worst Class Trip Ever

Autor : Dave Barry

Editura : Storia Books 

Pagini : 260

                                                                         

În urmă cu două sau trei săptămâni, am primit un mesaj drăguț pe facebook în care mi se spunea că în România va apărea Editura Storia Books. Prima mea reacție a fost să zâmbesc, cărți noi aveau să fie publicate la noi. Chiar dacă nu mai am eu timp de citit, tot mă bucur enorm atunci când o carte despre care știu doar lucruri minunate apare și la noi. M-am bucurat și mai mult atunci când am văzut că această editură va publica cărți care nu sunt foarte populare, dar despre care am ajuns să aflu că ascund povești minunate.

Miercuri, 2.11.2016, 11:45 p.m.

Această săptămână a fost pentru liceul meu ”Școala Altfel” și am cam avut timp să fac ceva din ce mă bucură cel mai mult, să citesc. M-am așezat în pat și am luat de pe birou această carte, această carte care nu m-a lăsat să dorm până ce nu am terminat-o, în aceeași noapte. Din momentul în care am deschis-o și am început să citesc mi-am dat seama că voi avea o noapte alba. Așa a și fost! 😀

Joi, 3.11.2016, 3:05 a.m.

După trei ore în care nici măcar nu m-am mișcat, am închis cartea și m-am gândit: unde sunt cărțile de genul acesteia atunci când ai nevoie de o lectură ușoară, care să te prindă de la primul cuvânt și să nu te mai lase până ce nu îi citești ultimul cuvânt? Eu, de acum, știu. Vor fi la Editura Storia Books! ÎN CURÂND!

Cea mai trăsnită excursie cu clasa din ultimul catralion și ceva de ani s-a dovedit a fi cea mai încurcată și amuzantă și palpitantă și trăsnită poveste. Wyatt împreună cu cel mai bun prieten al său, Matt, transformă o excursie obișnuită și plictisitoare cu clasa, în cea mai interesantă aventură pe care o puteau avea. Dave Barry o creat personajele în așa fel încât diversitatea lor să fie cea care dă farmec întregii povești. Este o poveste plină de mister ce are loc în Washington D.C. în jurul Casei Albe. Străinii cu comportament suspect din avion i-au făcut pe Wyatt și Matt să ”investigheze” mai bine toată situația și astfel au ajuns să treacă prin întâmplări la care elevii de clasa a VIII-a nici nu s-ar fi gândit.

Am fost plăcut surprinsă de această carte, mi-a plăcut foarte mult faptul că totul este credibil, autorul nu a exagerat cu întâmplările. 5 prieteni reușesc să îl salveze pe președintele Americii, dar până a ajunge în acel punct trec prin încercări surprinzătoare, dar și amuzante. Totul este ascuns față de profesori iar acest lucru face totul și mai misterios.

Întreaga poveste este o încâlceală de presupuneri care nu se dovedesc a fi prea corecte și cei 5 prieteni riscă să comită cea mai mare greșeala care s-ar putea face vreodată. Însă dorința de a duce la capăt misiunea în care s-au autoimplicat îi determină să face alegeri riscante, care pot fi extraordinare și în urma cărora să se rezolve tot, sau pot fi alegeri care să îi coste chiar viața.

Fie că ești copil, adolescent, adult sau părinte, această carte este recomandată pentru toate vârstele. Este o poveste amuzantă din care părinții ar putea învăța cam cum gândesc copii lor la această vârstă. Eu m-am bucurat pe deplin de această poveste și o recomand tuturor celor care citesc aceste rânduri. Aștept cu nerăbdare alte publicații ale acestui autor pentru încă un rând de amuzament copios.

Lasă un răspuns

