Spune-mi tr3i lucruri despre tine-Julie Buxbaum (recenzie)

• Editura: Storia
  • Număr de pagini: 368
  • Anul apariției: 5 aprilie 2016
  • Genul: Fiction, Romance novel, Contemporary
  • Personaje: Jessie, Ethan, Theo, Adriana, Agnes, Liam, Scarlett
  • My rating: 4 stele din 5

Cartea Spune-mi tr3i lucruri despre tine urmărește poveste unei adolescente care la o vârstă fragedă își pierde subit mama. Alături de tatăl său încearcă să-și continue viața, care se dovedește dificilă fiind marcată de absența mamei. Ființa personajului principal este marcată de-a lungul romanului de absența și frustrarea pe care lipsa unei figuri materne o provoacă asupra sa. Jessie devine mai puternică decât proprile sale probleme și lucrurile par să se echilibreze în viața sa. tumblr_obv8m8g1fc1qboiilo1_500

Totul este dat peste cap de o decizie subită și neinspirată pe care tatăl său o face fără a se deranja să își consulte fiica mai întâi. Acesta se căsătorește subit cu o femeie bogată care lucrează în industria cinematografică. Astfel că, Jessie este smulsă din Chicago, de lângă prietena sa cea mai bună și din casa plină de amintiri pe care le are legate de mama sa. Se mută împreună cu tatăl său în L.A. într-o casă imensă și neprimitoare în care totul pare prea luxos pentru a fi atins. În consecință Jessie încearcă să lase impresia că nici nu ar locui în acea casă. Noua sa viață în L.A. vine la pachet cu o mamă vitregă a cărei prezență o găsește iritantă și cu un frate vitreg cu care îi este greu la început să relaționeze

Noua sa viață vine la pachet cu un nou liceu care pare să îi promită o experiență oribilă. În acel liceu plin de persoane care se cunosc între ele și care au famili înstărite Jessie găsește imposibilă integrarea, până când primește un email anonim. Acest emeil ciudat este semnat extrem de abstract cu ”Cineva Nimeni” care este prescurtat folosind CN. Acest CN îi oferă o mână de ajutor în jungla în care a fost aruncată mărturisindu-i doar că este unul dintre colegii săi de la liceu. Jessie este extrem de sceptică la început, bănuind că este vorba despre o farsă prostească pregătită pentru noi veniții. La îndrumările prietenei sale ajunge să îi dea o șansă acestui CN, iar conversația acestora continuă în mediul virtual. În timp ce CN își păstrează identitatea secretă, Jessie începe să nutrească sentimente confuze legate de acesta, provocate într-o oarecare măsură de confesiunile acestuia care îi mărturisește că are o slăbiciune pentru ea încă din prima zi în care a văzut-o. În final Jessie se îndrăgostește de cuvintele lui CN, aspect care mi s-a părut superb.

tumblr_obv8m8g1fc1qboiilo2_500Jessie începe să îl caute pe CN în fiecare persoană din jurul său. Cum este să speri că băiatul de care ești interesată în viața reală să fie băiatul cu care ai format o legătură, fie și una virtuală? Aici intervine Batman, glumesc, într-un fel. Ethan este un băiat ciudat care cumva reușește să fascineze întreaga populație feminină din liceul său. Poartă mereu același tricou cu faimosul simbol al justițiarului mascat și mereu pare obosit ca și cum somnul îi este un aspect al existenței interzis. Unii îl numesc ciudat, alții îl găsesc misterios, dar pentru Jessie acest băiat este o entitate fascinantă care o răvășește și îi acaparează atenția. Am găsit poveste acestui personaj masculin fascinantă.

Am urmărit întreaga poveste cu sufletul la gură, cartea răstălmăcindu-mi constant convingerile și ținându-mă legată de poveste până la final!

O recomand cu căldură celor care sunt în căutarea unei povești elegant concepută plină de ironie, inprevizibil, prietenie, iubire și care vorbește despre regăsire și modul imprevizibil în care poate să acționeze destinul.

Lectură plăcută!

Anunțuri

Lasă un răspuns